مرکزاطلاعات فنی امورگمرکی


دانشگاه مجازی گمرک(بزرگترین مرکزاطلاعات کلاسیک گمرک)

11 هزارمیلیارد معوقه‌ بانکی دردست 23 نفر

 

11 هزارمیلیارد معوقه‌ بانکی دردست 23 نفر

در حالی حجم مطالبات معوق بانکی به بالغ بر 70 هزار میلیارد تومان رسیده است که معاون اول رئيس جمهور بر لزوم جلوگيري از روند فزاينده مطالبات معوق بانکي و پيگيري جدي و منسجم براي ساماندهي اين مطالبات و بازگشت منابع بانكي به چرخه توليد تاکيد کرد.

به گزارش مهر، براساس آخرین گزارش مسئولان دولتی، حجم مطالبات معوق بانکی به بالغ بر 70 هزار میلیارد تومان رسیده است که 11.4 هزار میلیارد تومان آن در دستان 23 نفر است که عمدتا هم کار تولیدی نمی‌کنند.

روند فزاینده حجم مطالبات معوق بانکی نگرانی مسئولان را در پی داشته به طوری که این موضوع در دستور کار دومین جلسه ستاد هماهنگي مبارزه با مفاسد اقتصادي در دولت یازدهم، قرار گرفته است.

اسحاق جهانگيري در جلسه ستاد هماهنگي مبارزه با مفاسد اقتصادي، يكي از رسالت‌هاي اصلي ستاد را حل و فصل موضوع مطالبات معوق بانکي به‌ عنوان يكي از چالش‌هاي موجود در نظام بانكي كشور برشمرد و افزود: معوقات بانکي يکي از اصلي ترين موضوعات در بحث مبارزه با مفاسد اقتصادي است که اگر ستاد به طور جدي به آن بپردازد و اين معضل را ريشه کن کند، کارنامه درخشاني از خود بر جاي خواهد گذاشت.

معاون اول رئيس جمهور همچنين دبيرخانه ستاد هماهنگي مبارزه با مفاسد اقتصادي را به ‌عنوان مرجع اصلي تشكيل كارگروه‌هاي تخصصي با همكاري ساير قوا براي بررسي و تدبير راهكار مناسب در اين امر و تدوين بسته‌هاي اصلاحي مورد نياز تعيين کرد.

در اين جلسه گزارشي از نتايج کارگروه فرعي ستاد در خصوص آسيب شناسي مطالبات معوق بانکها و راهکارهاي ممانعت از آن از سوي دبيرخانه ستاد ارائه شد.

در اين نشست همچنين پيرامون علل و ريشه هاي افزايش حجم مطالبات معوق بانکي و راهکارهاي مقابله با آن بحث و تبادل نظر شد.

در این جلسه معاون اول قوه قضائیه، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری، وزرای اطلاعات، اقتصاد و دادگستردی، رئیس کل بانک مرکزی، رئیس سازمان بازرسی کل کشور و تعداد دیگری از مسئولان حضور داشتند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: علی نویدی شماره خبر: 931 زمان: 11:30 تاريخ: سه شنبه 30 مهر 1392برچسب: 11 هزارمیلیارد معوقه‌ بانکی دردست 23 نفر , موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب



CopyRight| 2013 , ali navidi , All Rights Reserved
Powered By a.navidi@ymail.com | Template By: alinavidi



منوي اصلي

درباره سايت



برچسب هاي وب



کشورهاي جهانی بازديد کننده سايت


جاوا اسکريپت-اچ تي ام ال


جستجوگرسايت

Google

موضوعات وب


لینک های مفید



نويسندگان


آخرين مطالب



لینک دوستان


پيوندهای روزانه


لینک های مفید





سايت اشعار مديريت سايت


















امکانات وب



اخبار لحظه اي


جستجودراين سايت جستجودراينترنت